Tuesday, February 11, 2014

Hadiah buat baba - Khasiat Advanced Joint Health Tablet

Assalamualaikum.

Baba adalah hero cik. Individu penting yang menjadikan cik seperti cik hari ini. Usia baba dah pun menginjak 60 an. Tak sangka...cepat kan masa berlalu. Baba sihat so far, alhamdulillah. Masih ligat dengan projek sana sini. Selalu mengambil kesempatan berjemaah di surau berdekatan. Tapi kadang-kadang baba akan diserang gout. Sakit kaki susah nak jalan.

Niat di hati nak berikan sesuatu untuk baba hasil daripada duit gaji bulanan. Apa yang diperlukan baba agaknya? Fikir-fikir, bulan ni cik nak hadiahkan baba supplement dari Shaklee ni - Advanced Joint Health.

Harapannye tinggi, semoga ada perubahan pada baba. Semoga kurang diserang gout. Semoga laju langkah nak kemana mana. Semoga mudah dia beribadah. Semoga rukuk, sujud dan tahiyat nye tidak lagi terganggu dengan kesakitan yang perlu ditanggung. Say no more to pain killer!

Cara makan pun mudah. 2 biji sehari after taking meal. Harapnya mudah untuk baba konsisten. Advanced Joint Health ni  100% natural. Kalau baca testimoni pengguna, memang teruja sangat. Mudah-mudahan baba pun dapat manfaatnye.Yang penting ada ikhtiar untuk menjadi lebih sihat.

Tak sabar nak tahu result nanti. Cik update lagi ye nanti.




Manfaat Shaklee Advanced Joint Health ini ialah dalam  3 cara iaitu:
  • Menyokong keselesaan sendi (Ekstrak Boswellia) dengan menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Ekstrak Boswellia digunakan dalam perubatan Ayuveda untuk menyokong kesihatan sendi sejak berkurun lamanya. Bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.

  • Bertindak sebagai kusyen (Ekstrak jagung) membantu mengekalkan tulang rawan. Ekstrak jagung membekalkan satu sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi untuk meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan. Glukosamina ialah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi. Ia juga ditemui dalam tendon dan ligamen.

  • Memelihara tisu penyambung yang sihat (zink, tembaga, mangan dan vitamin C). Sebagai nutrien pentinng dalam kesihatan sendi, zink, tembaga, mangan  dan vitamin C membekal sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain memberikan kekuatan dan struktur terhadap sendi.

 P/s : Menurut testimoni, kesan pengambilan Joint Healt Tablet boleh dirasai seawal 5 hari ke seminggu selepas mula pengambilan. Nak hadiahkan kat keluarga juga? Contact cik seperti di bawah ye.



No comments:

Post a Comment